| 111 |  | | Шановні відвідувачі! | 19.06.2025 9:00 | Щодо надсилання SMS-повідомлення при записі до електронної черги | Увага!
Шановні відвідувачі!
Інформуємо Вас, що відтепер при записі до електронної черги надсилається SMS-повідомлення з інформацією про дату та час вашого прийому.
SMS надходить протягом 5-10 хвилин з моменту запису.
Звертаємо увагу, що при записі необхідно обов'язково вказувати номер телефону у форматі 380. |
| 110 |  | | Шановні мешканці нашої громади! | 13.06.2025 10:00 | При КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» діє пункт прокату технічних засобів реабілітації. | Шановні мешканці нашої громади!
При КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» діє пункт прокату технічних засобів реабілітації. В якому є в наявності такі засоби реабілітації: ходунки, милиці підпахвові та ліктьові, інвалідні візки, тростини, стільці-туалети, тримач опорний (гусак). Якщо у вас є необхідність в цих засобах реабілітації ви можете звернутися до нашого Центру та отримати їх в тимчасове користування.
Потрібно звернутися з необхідним пакетом документів за адресою:
До пакету документів входить:
- Заява;
- Згода на обробку персональних данних;
- Оригінал паспорту;
- Оригінал картки платника податку;
- Оригінал пенсійного посвідчення (при наявності) ;
- Довідка МСЕК (при наявності);
- Довідка від сімейного лікаря про необхідність застосування певного засобу реабілітації.
|
| 109 |  | | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП! | 11.06.2025 11:00 | Щодо оголошення Хвилини мовчання для вшанування пам'яті загиблих у ЦНАП о 9:00 | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Щодня о 9:00 у ЦНАП оголошується Хвилина мовчання для вшанування пам'яті загиблих.
Просимо поставитися з розумінням та повагою. |
| 108 |  | | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП! | 11.06.2025 8:00 | Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті! | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті!
Оновлення черги на сайті відбудеться 7 липня 2025 року з 8:00. Запис здійснюється на серпень 2025 року. |
| 107 |  | | ОГОЛОШЕННЯ | 03.06.2025 11:00 | Щодо прийому заяв на оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій віком від 7 до 18 років до ТОВ «Туристично-оздоровчий комплекс «Едельвейс» на 5-ту зміну – з 15.07.2025 по 28.07.2025 | 📢 ОГОЛОШЕННЯ❗
З 3 червня по 27 червня 2025 року
у Центрі надання адміністративних послуг (м. Мерефа, вул. Культури, 2-б) проводиться прийом заяв на оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій віком від 7 до 18 років до ТОВ «Туристично-оздоровчий комплекс «Едельвейс» на 5-ту зміну – з 15.07.2025 по 28.07.2025.
📌 Путівки надаються відповідно до чинного законодавства, згідно з черговістю.
📄 Перелік необхідних документів для кожної категорії дітей – у Відділі надання адміністративних послуг або за посиланням
📬 Документи приймає Відділ надання адміністративних послуг Мереф’янської міської ради.
🗓️ Не зволікайте! Прийом документів триватиме до 27 червня 2025 року.
|
| 106 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 26.05.2025 9:00 | Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті! | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті!
Оновлення черги на сайті відбудеться 6 червня 2025 року з 8:00. Запис здійснюється на липень 2025 року. |
| 105 |  | | Шановні мешканці громади! | 25.04.2025 11:00 | Щодо надання послуг ТОВ «ГК Нафтогаз України» | З 28 квітня 2025 року у ЦНАП надаватимуться послуги
ТОВ «ГК Нафтогаз України».
Ви можете звернутися з
наступних питань:
актуалізація персональних
даних;
отримання акта звірки
розрахунків;
зміна постачальника
природного газу;
нове приєднання;
зміна власника;
надання рахунку на
оплату;
отримання довідки про
відсутність заборгованості.
|
| 104 |  | | Шановні мешканці громади! | 09.04.2025 9:00 | Щодо надання соціальної транспортної послуги - «Соціальне таксі» | Шановні мешканці громади!
Нагадуємо Вам про те, що на території нашої громади надається соціальна транспортна послуга - «Соціальне таксі».
⁉️ ХТО МАЄ ПРАВО НА ПОСЛУГУ ⁉️
-діти з інвалідністю, особи з інвалідністю, особи з вадами зору, військовослужбовці, особи, які мають труднощі у пересуванні та проблеми з опорно-руховим апаратом та які пересуваються на візках, за допомогою милиць, палиць, ходунків, інвалідних візків або особи, які не мають групи інвалідності, за висновком ЛКК.
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ
Для отримання соціальної послуги необхідно звернутися із заявою та необхідним пакетом документів до КУ « Мереф’янський центр надання соціальних послуг» за адресою:
До пакету документів входить:
🔺 заява про надання соціальних послуг;
🔺 згода на обробку персональних даних;
🔺 оригінал паспорта (оригінал свідоцтва про народження (для дітей з інвалідністю));
🔺 оригінал картки платника податку;
🔺 оригінал пенсійного посвідчення;
🔺довідка МСЕК (при наявності);
🔺 медичний висновок лікарсько-консультативної комісії для дітей з інвалідністю;
🔺 інформація про наявність транспорту, отриманого через орган соціального захисту населення;
🔺 інші медичні документи (медичний висновок, довідка ЛКК тощо) із засвідченням про проблеми в опорно-руховому апараті .
❗️ ВАЖЛИВО ❗️
Транспортні послуги «Соціальне таксі» надаються для перевезення осіб із зниженою руховою активністю до медичних закладів охорони здоров’я, установ соціального захисту населення, Центру надання адміністративних послуг, залізничного вокзалу, банківських установ, реабілітаційних та навчальних закладів, протезно-ортопедичних підприємств, органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади. |
| 103 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 07.04.2025 10:00 | Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті! | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті!
Оновлення черги на сайті відбудеться 2 травня 2025 року з 8:00. Запис здійснюється на червень 2025 року. |
| 102 |  | | Стан виконання документів | 31.03.2025 18:00 | . | |
| 101 |  | | Послуги МВС | 18.03.2025 14:00 | Послуги МВС знаходяться на етапі впровадження. | Послуги МВС знаходяться на етапі впровадження. Дякуємо за розуміння!
|
| 100 |  | | Призначення та виплати компенсації витрат за тимчасове безоплатне розміщення ВПО | 18.03.2025 12:00 | Щодо призначення та виплати компенсації витрат за тимчасове безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб | З 1 січня функції з призначення
та виплати компенсації витрат за тимчасове безоплатне розміщення внутрішньо
переміщених осіб здійснює Пенсійний фонд України (ПФУ). Постанова Уряду № 1544 від
31.12.2024 року змінює Порядок компенсації витрат за розміщення ВПО.
Особам, які мали право на
отримання компенсації витрат раніше і включені до списків, переданих до
Пенсійного фонду України, виплата компенсації продовжується без додаткового
звернення.
З 1 березня 2025 року компенсація надається фізичним особам-громадянам
України, які є власниками житла і безоплатно розміщують ВПО, для покриття
витрат, пов’язаних з безоплатним розміщенням ВПО.
Компенсація призначається на шість місяців за новими зверненнями щодо
розміщення ВПО, за яких вперше виплачуватиметься компенсація. Виплата на другий
піврічний період продовжується ПФУ автоматично після перевірки відповідного
права таких ВПО на надання компенсації за них. Суму відшкодування розраховують
органи Пенсійного фонду України щомісяця. Вона становить 450 гривень за кожну
людину.
Компенсація не призначається (не
виплачується) або її виплата припиняється в разі, якщо:
- встановлений факт родинних зв’язків з внутрішньо переміщеною
особою/особами, які були розміщені ними в житловому приміщенні;
- оформлено одержання субсидії на оплату вартості або
частини вартості найму (оренди) житлового приміщення;
встановлено факт перебування за кордоном внутрішньо
переміщеної особи більше ніж 30 календарних днів поспіль на дату проведення
перевірки права на отримання компенсації;
- отримано Пенсійним фондом України від Національної
соціальної сервісної служби України інформацію про непроживання понад місяць осіб у житловому
приміщенні, за адресою якого надається компенсація;
- встановлено факт наведення в заяві або повідомленні
недостовірної інформації за результатами перевірки;
- встановлено, що ВПО здійснила купівлю, одержала
безоплатно чи придбала на пільгових умовах через органи соціального захисту
населення/одержала через благодійні організації, зокрема коштом міжнародної
грошової допомоги, кімнату в будинку, кімнату в гуртожитку, квартиру (будинок),
крім житла, розташованого на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії,
протягом трьох місяців перед зверненням.
Зазначимо, що з 1 січня
виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних рад, військових
адміністрацій не здійснюють функції з призначення та виплати компенсації витрат
за тимчасове безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб. |
| 99 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 05.03.2025 9:00 | Оновлення черги для запису на паспорти | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Запис на паспорти здійснюється виключно через електронну чергу на сайті!
Оновлення черги на сайті відбудеться 04 квітня 2025 року з 8:00. Запис здійснюється на травень 2025 року. |
| 98 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 07.02.2025 10:00 | Оновлення черги на паспорти | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Оновлення черги на паспорти відбудеться 05.03.2025 з 8:00. Запис здійснюється на квітень 2025 року.
Запис здійснюється виключно через електронну чергу на сайті! |
| 97 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 22.01.2025 12:00 | Щодо прийому ЗАЯВ ТА ПОВІДОМЛЕНЬ НА КОМПЕНСАЦІЮ витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
Згідно постанови
Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 р. № 1544 та Порядку
компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених
осіб, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 19
березня 2022 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів
України від 31 грудня 2024 р. № 1544)
ЗАЯВИ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ НА КОМПЕНСАЦІЮ витрат
за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб У ЛЮТОМУ НЕ
ПРИЙМАЮТЬСЯ!!!
Починаючи з 1 березня 2025 р. особа, що розмістила
внутрішньо переміщених осіб та хоче вперше звернутись за призначенням
компенсації, подає разом з уповноваженими
представниками внутрішньо переміщених осіб в місяці розміщення внутрішньо
переміщених осіб до органу Пенсійного
фонду України повідомлення за формою
згідно з додатком 1 та заяву за формою згідно з додатком 2.
Згідно постанови від
19 березня 2022 р. № 333 та Порядку компенсації витрат за тимчасове
розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб (в редакції постанови
Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 р. № 1544) особам, які
мали право на отримання компенсації і включені до списків, поданих
Мінінфраструктури до Пенсійного фонду України згідно з пунктом
4 постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р.
№ 1544 “Деякі питання надання державної підтримки внутрішньо
переміщеним особам”, виплата компенсації із січня 2025 р.
продовжується автоматично (без додаткового звернення) після перевірки
Пенсійним фондом України актуальності поданої Мінінфраструктури інформації щодо
відповідності пункту 1 цього Порядку.
З повагою, адміністрація ЦНАП!
|
| 96 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 22.01.2025 9:00 | Відновлено роботу реєстру з Державної реєстрації нерухомого майна та послуги Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
З 22.01.2025 року відновлено роботу реєстру з Державної реєстрації нерухомого майна та послуги Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання.
З повагою, адміністрація ЦНАП |
| 95 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 17.01.2025 10:00 | Відкриття запису на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі ID-картки | Відкриття запису на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі ID-картки
заплановано на 6 лютого 2025 року з 8:00. Запис здійснюється на березень 2025 року. |
| 94 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 10.01.2025 9:00 | Відновлення роботи реєстру з Державної реєстрації юридичних, фізичних осіб – підприємців | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
З 10.01.2025 року відновлено роботу реєстру з Державної реєстрації юридичних, фізичних осіб – підприємців.
З повагою, адміністрація ЦНАП |
| 93 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 24.12.2024 13:00 | Графік роботи ЦНАП у вихідні дні | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
25.12.2024 (Ср.) ЦНАП працює
з 8:00 до 15:00;
31.12.2024 (Вт.) ЦНАП працює
з 8:00 до 12:00;
01.01.2025 (Ср.) ЦНАП НЕ ПРАЦЮЄ!
З повагою, адміністрація ЦНАП! |
| 92 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 20.12.2024 10:00 | Щодо припинення з 19.12.2024 надання послуг з реєстрації нерухомого майна; з реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб; з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання; витягів з РТГ та державної реєстрації актів цивільного стану. | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
З 19.12.2024
У зв’язку з проведенням технічних робіт у реєстрі
З повагою, адміністрація ЦНАП! |
| 91 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 17.12.2024 11:00 | Відновлення надання послуг з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, витяги з РТГ, послуги ДМС (видача готових паспортів) з 18.12.2024 | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
18.12.2024(Ср.) з 09:00 Очікується відновлення послуг:
- Послуги з Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання
- Витяги з РТГ та послуги
- Державної міграційної служби (Видача готових паспортів та оформлення)
З повагою, адміністрація ЦНАП! |
| 90 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 17.12.2024 9:00 | Послуги Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, витяги з РТГ, послуги ДМС (видача готових паспортів) не здійснюватиметься 17.12.2024 | Послуги з Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, витяги з РТГ та послуги Державної міграційної служби (Видача готових паспортів та оформлення)
ЗДІЙСНЮВАТИСЬ НЕ БУДЕ!
У зв’язку з проведенням технічних робіт у реєстрі
З повагою, адміністрація ЦНАП! |
| 89 |  | | До уваги відвідувачів ЦНАП! | 12.12.2024 16:00 | Послуга Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання не здійснюватиметься 14.12.2024 (субота) та 16.12.2024 (понеділок) | ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ЦНАП!
14.12.2024(Cб.) та 16.12.2024(Пн.)
Послуги з Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, витяги з РТГ та послуги Державної міграційної служби (Видача готових паспортів та оформлення)
ЗДІЙСНЮВАТИСЬ НЕ БУДЕ!
У зв’язку з проведенням технічних робіт у реєстрі
З повагою, адміністрація ЦНАП!
|
| 88 |  | | Відкриття черги для оформлення паспортів на лютий 2025 р. | 06.12.2024 15:00 | Оголошення про відкриття запису на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі ID-картки | Шановні відвідувачі ЦНАП! Відкриття запису на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі ID-картки заплановано на 6 січня 2025 року з 8:00. Запис здійснюється на лютий 2025 року. |
| 87 |  | | Відкриття черги для оформлення паспортів на січень 2025 р. | 05.12.2024 12:00 | Відкриття запису на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі ID-картки | Шановні відвідувачі ЦНАП! Відкриття запису на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у формі ID-картки заплановано на 6 грудня 2024 року з 8:00. Запис здійснюється на січень 2025 року. |
| 86 |  | | Е-витяг з реєстру територальної громади | 17.10.2024 22:00 | Е-витяг з реєстру територальної громади | ПОРЯДОК
ПЕРЕВІРКИ Е-ВИТЯГУ З РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
● Який
вигляд має е-витяг?
Витяг
містить інформацію про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), дату
народження, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі
(за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (за
наявності), адресу та дату задекларованого/зареєстрованого місця проживання
(перебування) або адресу та дату знятого місця проживання (перебування), або
відомості про скасоване місце проживання (перебування), вид витягу, дату
формування витягу, номер витягу, найменування органу реєстрації, підставу для
формування витягу, дату звернення за витягом, відомості про суб’єкта запиту.

● Яким чином здійснюється перевірка
валідності е-витягу з реєстру територіальної
громади?
Витяг в
електронній формі отримується з відомчої інформаційної системи ДМС засобами
Порталу Дія, зокрема мобільного додатка Порталу Дія, у довільній формі,
придатній для сприйняття його змісту, шляхом електронної інформаційної
взаємодії з відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему
МВС із дотриманням вимог законодавства про інформацію та законодавства про
захист персональних даних.

QR-код
має містити унікальне посилання (deeplink), що веде на веб-сторінку перевірки
витягу. Deeplink при переході на відомчу інформаційну систему ДМС має виглядати
наступним чином:
https://rtg-cert.dmsu.ua/[унікальна частина
лінку, яка веде на витяг громадянина, наприклад
check/80ef3362-3f55-4ae2-b1a4-d05cedd551aa]
● Чому важливо, щоб смартфон
був підключений до Інтернету?
За
відсутності Інтернету, працівник не зможе перейти по deeplink та перевірити
валідність. Після проходження перевірки відображаються дані витягу, отримані з
ВІС ДМС. У разі успішної валідації відобразиться наступне:

Якщо
у реєстрі змінювалися дані у інформації про особу або її задеклароване
(зареєстроване) місце проживання, то витяг, сформований до цих змін, стає
невалідним і відображається помилка “Витяг не дійсний!”.

|
| 85 |  | | "Єдине вікно для ветеранів" | 02.10.2024 11:00 | "Єдине вікно для ветеранів" | 26.09.2024 ДІЯ Центр
Мереф'янської громади відвідали заступник Міністра у справах ветеранів України
Руслан Приходько та заступник начальника Харківської обласної військової
адміністрації Віта Ковальска.
‼Міський голова Веніамін
Сітов ознайомив з роботою Центру, його структурою та представниками
територіальних органів виконавчої влади, які працюють в ЦНАП та надають
адміністративні послуги для ветеранів.
‼Усі послуги для наших захисників надаються через "Єдине вікно
для ветеранів" та адміністраторами, які пройшли навчання.
 .jpg) .jpg) .jpg) .jpg)
|
| 84 |  | | Створено «Єдине вікно» для обслуговування ветеранів/-ок та членів їх сімей | 02.10.2024 10:00 | Зручні та доступні ветеранські послуги. | Створено «Єдине вікно» для обслуговування ветеранів/-ок та членів їх сімей. Зручні та доступні ветеранські послуги.
 
|
| 83 |  | | Повній перелік послуг Ветеранам та членам їх сімей | 02.10.2024 10:00 | Перелік послуг Ветеранам та членам їх сімей | Перелік послуг Ветеранам та членам
їх сімей:
1.Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі
заслуги та особливі трудові заслуги
перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції
Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни
2.Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи,
яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за
встановленим зразком
3.Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю
внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана
війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України...
4.Визнання членом сім’ї особи, стосовно якої встановлено факт
позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України
5.Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи
з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у
період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше
6.Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача
посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання
бланка-вкладки)
7.Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності,
видача посвідчення
8.Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення
9.Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення
10.Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана
війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України,
видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання
бланка-вкладки)
11.Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових
речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення
антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної
безпеки і оборони...
12.Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни
13.Отримання громадськими об’єднаннями ветеранів війни безплатно
приміщень для здійснення статутних завдань
14.Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена
сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою особи
15.Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи
16.Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам
війни і жертвам нацистських переслідувань
17.Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті)
або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України "Про
статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
18.Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності
волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) отриманого під
час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної
операції, забезпечення національної безпеки
19.Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та
утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії,
травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в
районі проведення АТО
20.Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту
власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу |
| 82 |  | | Нові послуги « Уточнення військово-облікових даних для військовозобов’язаних» | 10.05.2024 11:00 | Нові послуги « Уточнення військово-облікових даних для військовозобов’язаних» | З 18 травня 2024 року додаються нові послуги « Уточнення військово-облікових даних для військовозобов’язаних»:
1. Розгляд звернень з питань, що належить до компетенції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, а також видача необхідних довідок та інших документів;
2. Забезпечення підготовки та подання документів, необхідних для призначення пенсій, особам, звільненим з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби), та членам їх сімей відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»;
3. Оформлення документів для виплати компенсаційних сум військовослужбовцям, яким встановлена інвалідність, членам сімей військовослужбовців, які загинули ід час виконання обов’язків військової служби, а також в інших випадках, визначених Кабінетом Міністрів України;
4. Оформлення документів для призначення та виплати Міністерством оборони України одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців , військовозобов’язаних та резервістів , які призвані на збори чи для проходження служби у військовому резерві;
5. Оновлення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
|