Перегляд відповідей на анкету "ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЦНАП"

1. Загальні враження від відвідування Центру
Рівень обслуговування в Центрі
Умови очікування для відвідувачів у приміщенні Центру
2. Чи покращилася якість надання адміністративних послуг зі створенням ЦНАП
4. Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством) в Центрі
Ефективність роботи системи електронної черги
Чи було Вам зручно очікувати прийому в Центрі з маленькими дітьми
3. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру
5. З якими з перелічених нижче випадків стикалися Ви особисто
6. Ваші зауваження та пропозиції щодо покращення роботи Центру
Текст зауваженнь та пропозицій
Тестове опитування
,,,,,,,,,
Отсутствует книга жалоб и предложений!
Лише гарні враження. Дуже хотілося б щоб і надалі рослини залишались на такому рівні.
Отвратительно, хамки, которые не хотят работать, уволить всех
зробити сайт більш інформатитивним, новин маловато в т.ч.
Хоча ЦНАП знаходиться на вулиці Культури, але співробітникам відділу, що займається субсидіями, неможливо надати характеристику культурних людей. Особливо "особі чоловічої статі", яка навіть не захотіла представитися, щоб відповісти за своє хамство
Бажаю міцного здоров'я та гарного настрою всім працівника Центру!
 
     
Центр надання адміністративних послуг Мереф’янської громади
адреса: Харківська обл., м. Мерефа, вул. Культури, 2б; робочий телефон: (057) 748-45-45;
веб-сайт ЦНАП: cnap.merefaotg.gov.ua; E-mail: cnap.merefa@ukr.net; Skype: Мерефа ЦНАП