АКТУАЛЬНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦНАП МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ ГРОМАДИ

АКТУАЛЬНИЙ ПЕРЕЛІК адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради Адміністративні послуги 1. Надання інформаційної довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради 2. Надання інформаційної довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб станом на відповідну дату Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради 3. Внесення інформації до Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради /внесення змін до інформації про особу, що міститься в Реєстрі територіальної громади Мереф’янської міської ради 4. Надання інформаційної довідки про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради 5. Надання разової грошової матеріальної допомоги громадянам на території Мереф’янської міської ради 6. Повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій 7. Надання інформації про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі 8. Реєстрація декларації про провадження господарської діяльності, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг) через єдиний держаний веб-портал «ДІЯ» Послуги соціального характеру 9. Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування 10. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги при народженні дитини 11. Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства або дітям з інвалідністю 12. Прийом документів для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю 13. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю 14. Прийом документів для призначення одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» 15. Прийом документів для видачи направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності 16. Прийом документів для видачи направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю 17. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю 18. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань 19. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 20. Оформлення та видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи 21. Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам 22. Прийом документів для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівкою) осіб, які постраждали під час революції гідності, проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій, учасника війни, постраждалого учасника революції гідності чи особи з інвалідністю внаслідок війни 23. Прийом документів для організації відпочинку осіб, які безпосередньо брали участь в антитерористичній операції чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, із відсічі і стримування збройної агресії російської федерації в донецькій та луганській областях у районах її проведення, членів їхніх сімей та членів сімей загиблих учасників бойових дій Документи дозвільного характеру 24. Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами 25. Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами 26. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами 27. Видача дублікату дозволу на розміщення зовнішньої реклами Державна реєстрація актів цивільного стану 28. Державна реєстрація народження 29. Державна реєстрація шлюбу 30. Державна реєстрація смерті 31. Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей 32. Державна реєстрація зміни імені 33. Державна реєстрація внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання 34. «Комплексна послуга єМалятко»* Послуги Харківського приміського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області ** 35. Призначення (перерахунок) пенсій 36. Виплата допомоги на поховання та недоотриманої пенсії 37. Видача пенсійного посвідчення, трудової книжки 38. Видача довідок про розмір пенсії 39. Видача довідок про перебування / не перебування на обліку 40. Видача довідок з Реєстру застрахованих осіб за формою ОК-5, ОК-7, про страховий стаж 41. Переведення пенсії за новим місцем проживання 42. Зміна способу виплати пенсій 43. Видача довідки про наявний страховий стаж для призначення ТДСД відповідно до постанови КМУ від 27.12.2017 №1098 44. Призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною 45. Внесення/ зміна/ уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб 46. Реєстрація заяв на веб-порталі електронних послуг ПФУ 47. Послуги відділу надання соціальних послуг у Мереф’янській ОТГ Харківської районної філії Харківського обласного центру зайнятості 48. Надання консультацій зі змісту послуг, що надає служба зайнятості 49. Видача довідок про перебування/ не перебування на обліку в центрі зайнятості Послуги державної реєстрації 50. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно 51. Державна реєстрація фізичної особи підприємцем 52. Державна реєстрація юридичної особи * «Комплексна послуга єМалятко» буде надаватися після відновлення доступу до Реєстру.
​​​​​​​​​​
Центр надання адміністративних послуг Мереф’янської громади
адреса: Харківська обл., м. Мерефа, вул. Культури, 2б; робочий телефон: (057) 748-45-45;
веб-сайт ЦНАП: cnap.merefaotg.gov.ua; E-mail: cnap.merefa@ukr.net; Skype: Мерефа ЦНАП