Відповідь |
Відповідно до 2. Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затверджені постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 № 1127 інформація з Державного реєстру прав надається за допомогою програмних засобів ведення цього Реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр прав. Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора прав на нерухоме майно (далі — державний реєстратор). За п 3. Порядку інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається уповноваженою особою суб’єкта державної реєстрації прав, адміністратором центру надання адміністративних послуг, нотаріусом або його помічником. Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається через веб-портал Мін’юсту
|