Часті питання
Вкладення
  
  
  
  
Відповідь
  
  
Паспорт громадянина України Чи можна отримати паспорт громадянина України у формі картки не за місцем реєстрації?
Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється за зареєстрованим місцем проживання у ЦНАП або територіальним підрозділом ДМС за зареєстрованим місцем проживання.

Оформлення замість втраченого або викраденого, обмін паспорта, який було оформлено із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру, та його видача здійснюватимуться цправлінням ЦНАП або територіальними підрозділами ДМСУ за місцем звернення особи чи її законного представника (пункт 17 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою КМУ 25.03.2015 № 302).
1
  
Паспорт громадянина УкраїниДе можна оформити паспорт громадянина України у формі картки?
Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється:

•за зареєстрованим місцем проживання  у ЦНАП або територіальними підрозділами  ГУ ДМСУ.
2
  
Паспортні послугиЧи обов’язково замінювати паспорт-книжечку на  ID-картку?
Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Однак у даний час законодавством передбачено обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за бажанням власника.
Також ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта зразка 1994 року (втрата, крадіжка, псування, зміна прізвища або інших даних власника документа).
Крім того, паспорт-книжечка обмінюється на ID-картку, якщо власним не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 або 45 років.
5
  
Паспортні послугиЯкий строк дії паспорта громадянина України у формі ID-картки?
• Особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 4 роки.
• Особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років.
6
  
Паспортні послугиЯкий розмір плати, що справляється за оформлення паспорта громадянина України у формі картки?
Тим, хто отримує паспорт вперше, послуга надається безкоштовно. У разі обміну паспорта з підстав, передбачених Порядком оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 302 від 25.03.2015, стягується адміністративний збір.

Відповідно до внесених змін, з 1.07.2019 нові суми адміністративного збору складатимуть:
• При оформленні ID-картки (до 20 робочих днів) – 345 грн. (126 грн. вартість адмінпослуги та 219 грн вартість бланка), раніше 279 грн.
• При оформленні ID-картки (до 10 робочих днів) – 471 грн. (252 грн. вартість адмінпослуги та 219 грн вартість бланка), раніше 366 грн.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», гранична вартість адміністративних послуг залежить від розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року. При цьому кошти, отримані як частина адміністративного збору спрямовуються до місцевих бюджетів.
7
  
Паспортні послугиЗ якого віку можна отримати паспорт громадянина України для виїзду за кордон?
Кожен громадянин України має право на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Такий паспорт може бути оформлений з народження.
8
  
Паспортні послугиСкільки коштує оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон?
На сьогоднішній день при оформленні паспорта громадянина України для виїзду за кордон у звичайному режимі громадяни оплачують вартість адміністративної послуги (352 грн.) та вартість бланку (330 грн.). Це при оформленні документа протягом 20 робочих днів. У випадку оформлення документа протягом 7 або 3 робочих днів, сума вартості адміністративної послуги подвоюється (і складає відповідно 704 грн.).
Таким чином вартість оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить 682 грн (оформлення протягом 20 робочих днів) або 1034 грн (оформлення протягом 7 або 3 робочих днів).
Будь-які супутні послуги, якими пропонують скористатися при оформленні закордонного паспорта є виключно добровільними і жодна посадова особа не вправі примушувати громадянина cкористатися та оплачувати такі послуги!
9
  
Паспортні послугиЗ якого віку неповнолітня особа може особисто звернутись стосовно видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон?
           Неповнолітня особа, яка досягла шістнадцятирічного віку, може особисто звернутись стосовно видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
10
  
НЕРУХОМІСТЬЯку інформацію я можу отримати з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно?
Відповідно до п 4. Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 № 1127 Інформація з Державного реєстру прав містить актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, наявні в ньому, а також відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек, які є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, або відомості про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Інформація з Державного реєстру прав за бажанням особи, яка отримує таку інформацію, може містити, крім відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, відомості про виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, обтяження таких прав щодо запитуваного суб’єкта або об’єкта нерухомого майна, а також про внесені зміни до відповідних записів Державного реєстру прав та реєстрів у хронологічному порядку.
11
  
НЕРУХОМІСТЬЯк отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та який вона має вигляд?
Відповідно до 2. Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затверджені постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 № 1127 інформація з Державного реєстру прав надається за допомогою програмних засобів ведення цього Реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр прав.
Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора прав на нерухоме майно (далі — державний реєстратор).
За п 3. Порядку інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається уповноваженою особою суб’єкта державної реєстрації прав, адміністратором центру надання адміністративних послуг, нотаріусом або його помічником.
Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається через веб-портал Мін’юсту
12
  
НЕРУХОМІСТЬЧи можу я отримати інформацію якщо об’єкт знаходиться поза межами міста Мерефа чи Харківської області?
Інформація з Державного реєстру прав надається незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.
13
  
НЕРУХОМІСТЬЧи можливо через ЦНАП м. Мерефа зареєструвати житловий будинок, інше нерухоме майно, яке знаходиться поза межами Харківської області?
Ні. Відповідно до п. 5 ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах області.
14
  
НЕРУХОМІСТЬЧи повертається плата за надання інформації з Державного реєстру прав якщо інформація про обєкт чи субєкт відсутня?
Згідно з п. 5 Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 № 1127, у разі надання інформації про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у Державному реєстрі прав та реєстрах, плата за надання інформації не повертається.
15
  
НЕРУХОМІСТЬЯк дізнатися, яким нерухомим майном я володію або дізнатися про власника нерухомого майна?
Звернутися до Центру адміністративних послуг м. Мерефа або на веб-портал Мін’юстута отримати Інформацію з Державного реєстру прав.
Відповідно до п 4. Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженому постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 № 1127, інформація з Державного реєстру прав містить актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, наявні в ньому, а також відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек, які є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, або відомості про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Інформація з Державного реєстру прав за бажанням особи, яка отримує таку інформацію, може містити, крім відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, відомості про виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, обтяження таких прав щодо запитуваного суб’єкта або об’єкта нерухомого майна, а також про внесені зміни до відповідних записів Державного реєстру прав та реєстрів у хронологічному порядку.
16
  
ЗемляДе отримати Витяг з ДЗК, замовлений онлайн?
Місце отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що замовлений онлайн, обирається користувачем безпосередньо при формуванні запиту.

Пошук здійснюється за номером заяви або за кадастровим номером земельної ділянки.
17
Центр надання адміністративних послуг Мереф’янської громади
адреса: Харківська обл., м. Мерефа, вул. Культури, 2б
Веб-сайт ЦНАП: cnap.merefaotg.gov.ua
Facebook: Наша група Телефон: (057) 748-45-45 E-mail: cnap.merefa@ukr.net